پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:26 - 1395/11/11

اظهارات فائزه هاشمی درمورد فوت پدر/ ماجرای کالبدشکافی هاشمی رفسنجانی

روزبعد از فوت بابا صحبتی مطرح شد مبنی بر اینکه کبد ایشان مورد آزمایش قرار بگیرد که اعضای خانواده با آن موافقت نکردند.

به گزارش کارگرآنلاین، فائزه هاشمی در مورد فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بابا در زمان شنا تمایل نداشت محافظان نزدیکش باشند، بنابراین از آنان می‌خواست که بیرون منتظر باشند و محافظان نیز به وسیله سنسور تحرک عادی او در محل را کنترل می‌کردند. روز حادثه هم از طریق سنسور متوجه عدم تحرک ایشان شدند و با ورود به سالن استخر متوجه  شدندکه بابا دچار مشکل شده‌اند.

در داخل اندام‌های داخلی پدر آب وجود نداشت و هیچ نشانه‌ای از خفگی در او دیده نمی‌شد، در عین حال که او شنا را بسیار خوب می‌دانست. تنها نشانه‌ای که روی بدن بابا مشهود بوده، آثار وسایل احیا بوده است.

آخرین فردی که پیش از رفتن به استخر با پدرم دیدار داشته، وزیر بهداشت بوده است.

ما به محافظان بابا اطمینان کامل داریم. آن‌ها مثل اعضای خانواده ما بودند و بعید است در استخر مشکلی برای بابا به‌وجود آمده باشد.

روزبعد از فوت بابا صحبتی مطرح شد مبنی بر اینکه قسمت‌هایی از بدن  ایشان از جمله کبد مورد آزمایش قرار بگیرد که اعضای خانواده با آن موافقت نکردند.

فائزه هاشمی خبر انتشار یافته از قول خود مبنی بر درخواست "کالبدشکافی" را تکذیب کرد و این شایعه را حرکتی جهت‌دار خواند و گفت من به‌تنهایی نمی‌توانستم برای بابا تصمیم بگیرم. من فقط یک رأی دارم و تصمیم گیرنده اصلی برادر بزرگمان محسن بود./اتاق خبر 24

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین